صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی:

مردم می‌توانند تقاضاهای خود را از طریق راه‌های ارتباط دور شرکت گاز پیگیری کنند/ فرصت ۳ ماهه برای پرداخت قبوض شامل مشترکین بدهکار نیز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: راه‌های ارتباطی مردم با این شرکت به صورت مستمر در خدمت متقاضیان است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، علیرضا شیخی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید مراجع ذی‌مسئول مبنی بر ماندن مردم در خانه و عدم تردد در شهر و اماکن عمومی، راه‌های ارتباط دور با شرکت گاز آذربایجان‌غربی فعال بوده و در خدمت متقاضیان است.

وی با بیان اینکه بهترین راه ارتباطی و ارائه خدمات به مردم، سایت شرکت گاز آذربایجان‌غربی و نیز سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) است، افزود: متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی: www.nigc-wazar.ir و یا سامانه CRM به آدرس: htpp://10.114.65.18 خدمات مورد تقاضای خود را دریافت نمایند.

شیخی، پیغام‌گیر شبانه‌روزی به شماره: ۳۳۴۵۱۴۱۲-۰۴۴، میز خدمت به شماره: ۳۱۹۹۸۸۷۱- ۰۴۴، روابط عمومی به شماره: ۳۳۴۷۸۹۷۸-۰۴۴ و تلفن گویا به شماره ۸۳-۳۳۸۴۹۵۷۶-۰۴۴ را دیگر راه‌های مورد نظر ارتباط از راه دور مردم با شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به پرسشی مبنی بر دغدغه عموم مردم مبنی بر دریافت پیامک قبوض گاز با قید فوریت در پرداخت نیز گفت: شرکت گاز با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، جهت رعایت حال مشترکین خود و عدم خروج آنان از منزل، مهلت سه ماهه برای پرداخت قبوض در نظر گرفته و مشترکین تا پایان خردادماه مهلت پرداخت این قبوض را دارند.

به گفته وی، قید "پرداخت فوری" در قبوض پیامکی نیز به لحاظ سیستمی بودن پیامک‌های ارسالی است چنان که سیستم به طور خودکار برای مشترکینی که بدهی قبلی داشته‌اند فوریت در پرداخت درج می‌کند، با این حال این مشترکین نیز مشمول فرصت سه ماهه برای پرداخت قبوض می‌شوند.

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/01/27 - ٠٩:٥٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 1146