وضعيت آب و هوا
در حال لود آب و هواwaiting
شماره های پاسخگویی

شماره پاسخگو

True

اوقات شرعي

جهتمشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحسابهای گاز،با درج شماره اشتراک خود در کادر زیر،کلید مشاهده را بزنید
نحوه محاسبه گازبها

صورتحساب گاز طبيعي

طرح تکریم
طرح تکریم و سلامت نظام اداری

     طرح تکریم در ستاد شرکت ملی گازایران بصورت یکپارچه وهدفمند وبا ابلاغ اجرای مصوبه هیئت وزیران به وزارت نفت وبه تبع آن در شرکت ملی گازایران از سال 1382 آغاز گردید وبا تشکیل کمیته راهبردی طرح تکریم با توجه به حساسیت گازرسانی در سطح کشورپیاده سازی و در اولویت اول برای شرکتهای گازاستانی (که مسئولیت خدمات گازرسانی به مشترکین را دارند)اجرا گردیده است . خوشبختانه درهمان ابتدا با همکاری وتلاش فراوان همکاران بیش از 50% شرکتها حائز رتبه های اول تا سوم در سطح استان گردیده اند وبا پیگیری ونظارت مستمر بر روند اجرای کار وایجاد بهبود در فرآیندهای مستند سازی شده حفظ چنین جایگاهی در سال 84،83 و 85 برای شرکتهای گازرسانی ، پالایشی وانتقال فراهم گردید.

همچنین در پایان سال 1386 علاوه بر رتبه های منطقه ای و استانی درهمایشی که در سطح وزارت نفت برگزار گردیده است ، شرکت ملی گازایران جزو شرکتهای برتر طرح تکریم و دراین راستا مدیرعامل محترم تندیس و لوح دریافت نمودند . درسطح ستاد نیز رئیس اداره بهره وری وکارشناس ارشد تکریم همچنین شرکتهای گازاستانی خوزستان ، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی ، پالایشگاه سرخون وقشم و منطقه چهار عملیاتی مفتخر به دریافت لوح تقدیر از قائم مقام وزیرنفت گردیدند.

خاطرنشان می سازد روند ادامه نظارت وپیگیری اجرای طرح در سطح شرکت ملی گاز وبصورت مستمر کماکان برقرار می باشد.                                                        


1387/9/9 شنبه
...
....

اهم وظايف طرح تکريم

وظايف اين بخش براساس مصوبه هيئت وزيران عبارتنداز:

  • شفاف ومستندسازي نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع

  • اطلاع رساني ازنحوه ارائه خدمات به مردم

  • تدوين منشور اخلاقي سازمان درارتباط با مردم

  • بهبود واصلاح روشهاي ارائه خدمات به مردم 

  • نظرسنجي ازمردم

  • نظارت برحسن رفتار كاركنان دستگاههاي اجرايي با مردم

  • تشويق وتقديرازمديران وكاركنان موفق و برخورد با مديران وكاركنان كه

          موجب نارضايتي مي گردند                     


اهم وظايف بخش طرح تكريم براساس مصوبه هيئت وزيران عبارتنداز:

* شفاف ومستندسازي نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع :

  • نوع خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع

  • مقررات مورد عمل ومراحل انجام كار

  • مدت زمان انجام كار

  • مدارك مورد نياز وفرمهاي مورد عمل

  • عنوان واحد،محل استقرار،نام متصدي

  • نوع فن آوري مورد استفاده

* اطلاع رساني ازنحوه ارائه خدمات به مردم :

  • نصب تابلو راهنما در معرض ديد مراجعان

  • تهيه بروشور وتوزيع بين ارباب رجوع

  • نصب نام ونام خانوادگي ، عوامل متصدي انجام كار، پست سازماني و رئوس وظايف كلي

  • راه اندازي خط تلفن گويا وايجاد سايت

* تدوين منشور اخلاقي سازمان درارتباط با مردم :

  • نظم وآمادگي براي ارائه خدمات به مردم، وقت شناسي، نظم و آراستگي لباس رعايت ادب ونزاكت، عدالت وانصاف، همكاري وخوش برخوردي

  • آمادگي براي ارائه اطلاعات و توضيحات كافي

  • وجود تمايلات مثبت به كار ، متناسب با نوع كار وفعاليتها

  • ايجاد فضاي مناسب اداري براي حضور ارباب رجوع

  • نصب نام ونام خانودادگي ، پست سازماني ووظايف اصلي متصديان كار

* بهبود واصلاح روشهاي ارائه خدمات به مردم

* نظرسنجي ازمردم :

  •  ارائه برگ نظرسنجي به ارباب رجوع

* نظارت برحسن رفتار كاركنان دستگاههاي اجرايي با مردم

  •  تجهيز واحدهاي بازرسي ورسيدگي به شكايات

  •  انتخاب بازرس ويژه ازطرف بالاترين مقام دستگاه

* تشويق وتقديرازمديران وكاركنان موفق و برخورد با مديران وكاركنان كه موجب نارضايتي مي گردند.

* ساير موارد اجرايي

1387/9/7 پنجشنبه
...
....



مجری سایت : شرکت سیگما